Saturday, November 15, 2008

My Plan...

Dari semalam tak sabar tunggu pagi... smlm aku tdo 4jam... knp eh aku nk bgn awal2? sbb jadual hari ni agak padat n x sabar nk ke sesuatu tempat... nak wat pe eh hari ni?

1. nk g pejabat pos jalan sambathan - amik kiriman coklat dr adik aku yg sgt tabah -Aman
kenapa la x letak kt kepong jek..jauh tu

2. nk g balai IPPD Petaling Jaya - x pasal2 Fara dapat waran tangkap sbb x hadir bicara... klaka gak kes dia sbb saman dah bayar, surat minta hadir bicara x dpt, tetiba dpt waran tangkap... dia tgh pk nk saman MyEG Services... kalo sempat aku pun nk setelkan kes accident aku dh 3 taun tu xd keputusan
ada benda x kne kt surat nih... try r teka

3. nk g seremban - amik mbr jap
4. nk g Melaka - maleh join Fara - aku nk g umah abg aku kt Taman Tasik Utama, Ayer Keroh
5. Insya'Allah aku nk ke Muar jap...

sambil2 buat blog ni aku bkk Rilek - check my summons, gle bdebar2 aku x seperti namanya Rilek..cait. kan pe aritu 2 kali aku g Nilai, aku x ikut arahan had laju dan juga lampu isyarat.. gle, appointment lg setengah jam nk mula br nk gerak dr damansara perdana... pecut r.. dan sangat ajaib lh smp on time.. hik3..

No comments: