Sunday, October 12, 2008

NeW JoB

Besok, 13hb Oct 2008, bermula 1 lagi episod baru dalam hidup aku... dalam berat kaki melangkah, aku perlu juga teruskan hidup. Aku akan memulakan kerjaya baru di tempat yang penuh kenangan manis bersama arwah. Kerja apa ek? Sepatutnya aku memulakan kerja di sana sebagai Multimedia Programmer tetapi atas beberapa sebab aku memilih Technical Consultant sebagai permulaan hidup baru aku.

Banyak benda baru aku kena belajar, sebab aku tidak lagi membuat perisian tetapi memanipulasikan perisian yang dah sedia ada. Bukan kerja belakang tabir lagi la... Tapi yang pasti aku mesti kuat, sebab dulu aku pilih tempat tu ada sebab2 lain gak...(aku tolak offer wat system ATM machine). Tapi aku yakin, ada hikmah d sebalik semua ini...


1 comment:

Anonymous said...

gud luck utk akak!..
n i at 'down' rite now!