Monday, October 13, 2008

CoNTiNuE My LiFe WiTHouT ....

Al-Fatihah Buat Arwah Rokiah@Zaharah Abd Aziz & Arwah Ahmad Khalil Musah

Senyuman semalam jangan biarkan berlalu,
Tangisan semalam jangan biar berpanjangan,
Pegang ikhtibar yang ditunjukkan,
Surat kan apa yang tersirat,
Leraikan apa yang tersimpul,
Pasti jumpa jalan keredhaan.

New Office? Letih nak mengawal emosi... last2 menimbulkan persoalan jugak... Tp aku tetap teruskan hidup ni biarpun tidak seceria aku yang dulu... kawan2 yg memahami, Alhamdulillah.. tapi yang inginkan aku yg dulu.. aku benar2 minta maaf, kerana aku tidak boleh jadi aku yang dulu buat tika ini.

Hidup camne? Macam aku katakan, aku akan teruskan hidup ini berlandaskan apa yg d tentukan oleh Allah. Jd jangan minta sesuatu yg aku x mampu lakukan kerana aku sedang berjuang sndiri bersama keluarga dan rakan2 yg memahami...
pic yg kami suka (Naufal)

tapi aku x leh lupa... ms raya ke-3, ada wat knduri tahlil.. semua ank2 sdara aku yg kecik pelik tgk 'Mak Teh' dia yg x byk ckp dan mengusik cam biasa.. Aisyah sampai cakap.."knp la mak teh ni, demam ke?", jmpe mama dia plak dia tanya "mama, mak teh sakit ke?".. adik dia Muaz plak, membebel kt dapur tp aku senyap jek.. dgr gak ayat2 dia "apa la makteh ni asyik snyap jek", "mak teh ni nk gila dh ke" last2 dia ke depan membebel kt mama dia "mama, mak teh tu dh pelik la..x nk ckp apapun", byk lagi la komplen2 dr ank2 sdara aku, yg memahami hanya yg dh besar2 tu jek... adik kecik mereka, Naufal suka main kt bilik aku... ble aku duk dlm bilik mnangis, Naufal akan ketuk sbb slalu aku akan amik dia n main ngn dia. Mgkn ramai rasa perubahan aku yg ketara... dan rasanya aku x spt dulu lagi... biarlah masa yg tentukan....

No comments: