Sunday, June 10, 2012

Sarapan Pagi Menu Herbalife

Sejak dua menjak ni rasa nak jaga kesihatan pulak... maklumlah, usia makin betambah, badan cepat letih, chubby plak tu..risau gak besok tua sebelum waktunya.. wanita ni kena la maintain baru suami sentiasa sayang.. kalo cari lain gak, tu sah2 gatal..he3

Jadi, dengan tahap kesedaran yang maksima ni,aku telah terpengaruh dengan produk herbalife.. berlubang poket aku.. tapi demi kesihatan aku rasa nilai dia lebih rendah jika dibandingkan dengan fungsinya. kalau aku boleh perabih berpuluh2 ringgit makan fast food yang sedapnya tak sampai 1 hari, tapi sedikit memudaratkan enjin badan aku, kenapa aku perlu berkira untuk servis balik badan aku?

Jadi, beberapa ni aku mulakan sarapan dengan Aloe Vera Concenterate, Teamix dan shake. Alhamdulillah, memang berbaloi-baloi. Cuma aku masih cepat lapar lagi, tapi bila nak makan, tak dapat nak sumbat banyak...mungkin masih baru kot, belum dapat suaikan diri dari tergoda melilhat makanan..uhuks

Herbalife Teamix, F1 dan F3


Harapan aku, semoga aku dan suami dapat meneruskan program ni dan mengurangkan pengambilan makanan yang boleh merosakan sistem enjin aku ni.. cukuplah aku pening nak baiki Savvy aku tu jer...

No comments: