Wednesday, June 13, 2012

Aku yang makin rajin..

Sekarang ni aku rasa aku makin rajin,terutama tak tidur balik waktu pagi.hahahaa... betul..  percayalah... sejak makan herbalife ni, aku kena sediakan utk en hubby aku air aloe vera, teamix dan shake. kalau tak sempat minum di rumah pun, at least blh minum masa otw ke pejabat, tak de la stress sangat nak menempuh kesesakan jalanraya. opss.. konon.. kalau dah sesak jalan tu, tipula kalau kata tak stress..

Alhamdulillah, nak kata ikut sangat program diet ni memang la tak 100%. Sebab kami minum shake hanya sekali sehari. Tapi malam, aku cuba kuatkan semangat untuk tak makan benda yang heavy. so bermacam-macam jenis buah ada dalam peti.. kalau rajin aku buat salad buah, kalau tak, makan camtu je la... Walaupun berat tak la turun banyak, tapi aku rasa makin cergas dan tak ada sakit tumit lagi.

Tapi aku selalu berebut nak minum dengan ini budak...








No comments: