Monday, February 16, 2009

Valentine & Movie

Valentine

Biarpun valentine ni dh lepas, tetapi ia tetap mninggalkan beberapa memori dalam hidup aku..... ngeh3..jgn salah phm k.. aku x pnh sambut sempana tema dia k.. tp sambut bday mbr aku yg kebetulan jatuh pada tarikh tersebut... Siti (Sitique) budaku Sarawak.. ntah apa la cite dia skrg... kalo la dia ter2 browse blog ni... hopefully dia contact r aku... sbb bdk2 lain blh d trace dia sowang jek aku dgr mmg ilang terus.. anyway eppy belated bday...

1 lg kenangan pd tarikh ni, 2006... kereta iswara ayah aku telah menemui pasangannya pada hari tu... (accident) hu3.. so penat aku hr tu, mn nk anta bdk tu g spital mn g report polis, lg mau cuci darah yg terkena kusyen kete... cait... dan kes tu msh aku x tau status dia smp skarang..haiyaa... tu r aku ckp kt polis tu, jgn ingt org jek tau celebrate.. kete pon tau..sngguh x beriman punya kereta...(alamak mnggu ni gua still bwk iswara--jgn dia meragam udah)

Movie

Hehehe..sure r kisah Upin & Ipin tuh, he3... 1 jek gua lh cakap..ENJOY!!!!!

No comments: