Friday, February 13, 2009

Upin & Ipin - The Making of Geng

Tahniah...Tahniah tok mereka2 yang terlibat dalam menjayakan filem animasi Upin & Ipin..
Apepun hari ni aku br bkesempatan tgk "The Making of Geng"(aku terlambat upanya) mmg besh..sempoi n hilang penat aku balik keje td... very creative, fun, and got gud info... mmg nmpk hassle gak nk wat ni, kalo aku mgkn dh ada yg kne bakar ble skrip kne reject slamba badak cmtu jek..but dr situ lh nmpak betapa kualiti dipentingkan... tu br skrip lom yg lain2 lg... so, insya'Allah ia akan jadi movie yg terbaik krn usaha yg diletakkan lebih dr yg terbaik... tgk jommmsss!!

Aku mmg mnat dr dulu bdk 2 org tu..smpkan ank buah aku pun aku gelar "tupin & tipin" sbb perangai sama... slalu wt aku temper... depa pn bngang ngn aku sbb suka ngusik..he3 nama aku pun Ros kan..nasib r...

--> org kata kalo lawak tu mnjadi, org sakit gg pn lh ketawa kan? so mmg success sbb aku tlupa kejap yg aku sakit gg.. abis tgk lh rekemen kt Mila pastu br terasa sakit gg balik..hu3

4 comments:

Anonymous said...

kalu tak libatkan eden, tak sah! eee... Anyways,congrats to Geng. Pasni leh ceburi bidang video game lak..

Aidura said...

ngeh2.. dah idup aku ngn ko jek... kalo x sudi ceraikan aku..pulangkan aku ke rumah asal ku...ahaks..

Anonymous said...

hoitt...ada baik2 sikit tulih...ada berbaur sumbang mahram jek...tidakkkkk...(lari & bersembunyi d blkg pokok)..

Aidura said...

lari?? salah baca ka aku???
lu bukan toing2 ka?
aiyark..lu pnya ingatan msh blm pulih
ngeh2