Friday, February 27, 2009

SeJaRaH MuNGKiN BeRuLaNG LaGi...

Tengah duk melepak mlm ni tetiba aku rs lapa...
bknkah aku br jek mkn setengah jam yg lalu???
knp lapa lg ni???
padahal br balik mkn nasi lemak...
waaa.. x lh jd..x lh jd...
dlm ms 3 mnggu berat aku dh pn btambah 7 kg...
Mungkinkah sejarah tahun 2004 berulang lg???
dlm ms x smp sebulan berat aku lh naik mndadak 10kg...

Tahun 2004
ms tu aku tgh praktikal kt Wangsa Maju...
so keje aku asyik makan n makan jek..
1 lg aku x lh stress.. sure dlm kepala aku nmpak
coklat...
nasi lemak...
roti banjir kari ikan...
nyum..nyum...

tp ms tu ptg2 aku exercice k.. g main bowling..
sbb tu bila org kata "Ros, ko ni makin montel r"
pada aku tu sume unsur2 jaat nk jatuhkan reputasi aku yg melonjak naik
smpkan bdk dr Surinam- Danny pn ckp bnda yg sama, aku ttp yakin yg dia cuba nk amik perhatian aku jek...
tp pas tgk pic2 yg diambil ms meeting aku amat yakin...
yakin sgt2..
kamera tu ada masalah...x pon ada org niat nk sabotaj aku...

tp akhirnya aku akur.. sbb baju kebaya yg aku tempah dlm tempoh sbln tu..aku x lh pakai...
dan baju tu masih menjadi perhiasan hingga kini..hampeh tol...

Tapi sebulan yg lepas aku msh lh pakai baju tu walaupun sikit ketat...
tp kini.... sejarah telah berulang lg...
so.. aku kne pk balik proposal mila n redza tuk berdiet n g gym...
gym??? aku xkan lh komit pnya (pnh bayar tp x g)

diet??? sowey r... skrg pon duk pk toblerone n hersheys' kisses....

so ada idea lain x????

--> kalau la sejarah "itu" juga boleh di ulang

1 comment:

Sazly Salfarina said...

Aiyooo... apesal kuat makan nih? Cuba beli Play station ke, PSP pe, DS Lite ke, X-Box ke... pastu main je bende alah ni. Sure breakfast, lunch, dinner sume melepas. Lepas tu boleh makan game tu terus... hehehehe. Konpem kurus dalam masa sebulan.