Saturday, February 21, 2009

BiLa DiTeRJaH SeaWaL PaGi

Masalah?
Mana ada manusia yg x d uji...
tp bagaimana kita mnangani ujian tu?

aku dpt msg dr sowang mbr aku
terkejut gak tetiba nk kal aku seawal2 pg ni (12.00 am)
ada celebrate apa2 ke? NeW YeAR? MeRDeKa?
hu3.. x upanya
dia cuma nk berkongsi kisah hidup dia dan minta pandangan aku
agak berat gak kes dia ni.. ditelan mati mak dluah mati bapak..
risau gak dia plak mati katak nt...
so aku try r nasihat apa yg patut ..
dan dlm x sdr aku menitiskan air mata

Kenapa?
Aku teringat pada seseorang...
Dan aku agak emosi dalam memberi tiap pdapat..
tp alhamdulillah rakan ku kata aku ada membantu pg2 buta ni
walaupun aku rs aku x bantu apapun..

tapi dlm luahan kamu tu, sempat gak kamu mngomen psl aku ...
I'm not fun like b4..(sorry x lh wat kamu ketawa lg)
very secretive... (ini la aku skrg)
blur... (mmg aku sejak awal taun aritu)
yg ptg dia kata aku totally diffrent... (faktor umur la ni)
cait..mn ada..cuma aku garang sikit jek skrg ni...


Apapun harap kamu x pts asa..n terus usaha... skrg2nya kamu msh dberi peluang utk berusaha..Aku disini mendoakan kali ni usaha kamu akan berjaya dan mndapat restu..
Pergghh ayat skema pg ni..nantok r, dh kol 2.15am..warrrgghhhh(tgh menguap)
Sorry kalo x anda x phm..cant think oredi...hu3

--> Bila Allah turunkan ujian, bersyukurlah kerana Dia masih mengingati kita, Bila kita dibiarkan senang renunglah mungkin Dia melupakan kita...

No comments: