Thursday, December 18, 2008

TeLeFoN TaNGaN

Tetiba cam nk beli handphone lak... pada asalnya nk beli tuk seseorang tp x kesampaian, , sedey plak rs... nk beli pn aku rs x smp ati, tp ble pk keadaan hp aku yg dh sikit uzur, mcm kne beli gak r. kan pe x tahan nk g LG semata2 beli bateri. so tgh survey2...

nk pakai LG lg ke atau tukar ke Nokia??? LG ni pun menarik gak... 3 tahun aku pakai siap kne cmpak2 ngn ank2 sdara aku tp alhamdulillah msh tahan lg.cuma dh sakit r nk tekan butang dia tuh...

ni antara hp yg aku tgh survey...

KP500

Nokia E66


Nokia N85


Nokia 6210 Navi

kalo ikut ati aku nk amik gak LG tu tp xd 3G, ssh nk tgk ank2 sdara aku yg sntiasa jauh dmata...
so any ideas mn yg worth it tuk dbeli???

6 comments:

aman said...

hai akk...sy rs n85 mmg ssuai...hset 2 mmg best...sy pn nk bli 1 tp ongkos tdk mgizinkn lg...akk pn tau sy byk tanggungn...tp mmg nk bli 1 n85..akk bli la 2 pas2 bg sy 1...hehehe.....

AiKHaL KHaiRa said...

hu3... mmg ongkosnye manakutkan, over budget gak benonya.. sbb dh habis repair kete... tu yg cm kne tgk hp lain gak..he3 akk tnggu honda civic yg djanjikan dlu eh..kui3

Topie said...

aku cadangkan fon HTC.ok jugak tu...

AiKHaL KHaiRa said...

HTC??? He3 tgh survey ni... :p

yayafrdz said...

yup..kak rose..HTC mcm besttt... yaya pon nak...naseb xmintak sbg hntaran..kejam la plak rase...huhuhu...

AiKHaL KHaiRa said...

hik3... akk pn pnh pk nk bg hp dlu sbg hantaran - konon nk bg surprise... last2 beli tuk sndiri gak... tu la ni pun br nk survey2...