Sunday, December 28, 2008

Selamat Menyambut Tahun Baru 1430...

1 Muharam membawa 1000 satu makna dalam kehidupan aku... dimana Allah telah membuka pintu hati aku utk menerima hadir seorang insan yg cukup istimewa untuk di kenali... dan mulai kini aku akan menyambutnya tanpa insan itu d cc

1 Muharam 1430...
Dalam aku menghitung hari bahagia
Aku terlupa..
terlupa yang aku sendiri

Dalam aku menanti hari itu
aku terlupa
terlupa yang kau tiada

1 Muharam 1429...
bermula sebuah cerita sebuah
cerita yang hanya kita tau sebabnya
sedang tika itu..
kau adalah kau dan aku adalah aku
tarikh yang sangat baik untuk memulakan 1 kehidupan baru,
tarikh yang indah untuk memulakan matlamat baru,
kusangka sempat bersama ke tahun baru
melangkau selangkah lagi hubungan kita seperti yang dirancang...

Benarlah...
Kita hanya mampu merancang...
Tapi Tuhan yang menentukan
Aku disini akan tetap mendoakan mu
Selagi diizinkanNya
Seperti pernah ku beritahu...
Aku tidak berjanji menjadi milikmu dan
aku tidak akan menuntut kau menjadi hak aku
Selagi hubungan kita direstui...
Kau sahaja berada di hati...
dan masih sehingga kini...


--> dan hr ni aku akn memulakan perjalanan utk menziarahi "rumah" mu...

No comments: