Monday, March 2, 2009

MaLaNG X BeRBau KaRi

Kehidupan ni adakala mmg x lh diduga...
kita x tau apa rahsiaNya...

last month ms kete aku accident tu.. kebetulan mbr aku ni sakit perut...
alhamdulillah masa tu aku cuti nk msk tempat keje br... so lh la ulang alik hospital meneman dia ni... mcm2 soal jwb ngn doc... he3 smpkan doc tu terpinga dgr pnykt mbr aku nih... pjg tol list dia...
last2 tnpa belas ihsan walau dirayu, mbr aku kne gak thn wad sbb suspect appendics.
penat berulang alik tp x gak kne operate.. tp alhamdulillah akhirnya sume selamat dan dia dh pn lh bjalan2 dgn riang gumbira...

namun, blm sbln berlalu... dia terlibat lak ngn kmlgn... adusss luruh jantung gue...
mau x terkejut, ms tu kul 8 aku kt opis lg.. tetiba dpt kal kata dia accident dh ada kt klinik.. buku lali berlubang...
dr PJ - Kepong cuma amik 20 min jek... confirm ada saman tu nt...
sampai Kepong, dia pn dh lps jmp doc, kt umah br sume cite terbongkar...
biarpn tgk dia tgh ksakitan namun aku ttp hangin ngn dia...
mmg salah sndiri... pemanduan x berhemah... silap2 lh kne tarik lesen tu..apa dia wat? biarlah rahsia..JPJ tau hancuss nt...
bayangkan dia lh tercampak kuar dr kete, dan kete dia rempuh pagar umah org sblh smp tumbang la pagar tu...
walaupun hangin, namun aku tetap berharap xd apa2 yg buruk berlaku pd dia
juz tunggu keputusan x-ray kpala dia yg bgegar tu....

doakan dia selamat dan kembali sihat

--> seorang kawan x takut dbenci kerana marahnya utuk menasihati,
tapi membenci diri sendiri jika tdk menasihati kawannya....

No comments: