Friday, March 20, 2009

KeNaNGaN PeNYiaRaN 49 - NaMa GeLaRaN 1

mengimbau zaman blaja di uni dlu, eida dh pun memecahkan sebahagian rahsia..ahaks
memang kitorang suka memberi gelaran kt bdk2 sbb sng nk ngumpat..perghh bdosa siot..

mcm2 nama tmbul, tp kebanyakkan nama bermula dgn "Ah" dan di ikuti dgn nama ringkas gelaran.. sampaikan toilet pn aku bg nama gelaran gak.. Ah Toi konon supaya org x tau la kalo ada yg nk g memerut or wat any xtvt kt sana...

1 lg, korang (sbb x tmasuk aku) mmg pntg nmpak lelaki berdahi licin... ada jek cite2 mnarik kuar smp terciptanya nama gelaran tuh.. ptt x aku sbt? he3..

--> 2 be continue

7 comments:

Ied @ May said...

ape kata ko tulis je. bkn org lain tau pu. kita2 je....

Ied @ May said...

cess...ros. kitor ke ko yg x leh tgk yg dahi licin? aku rasa yg berjerawat pun kite tgk. ala...reveal je nick2 tu. tp jgn ltk nama sebenar walaupun sbnrnye kite x tau name sbnr mereka. lgpun kite2 je yg phm...

AiKHaL KHaiRa said...

cait.. aku ok jek dahi licin,
tp jgn memalu sgt dh la.. mmg aku kaco..
tp ko kan tau ida..aku ni hati batu mn ada prasaan pon.. memain lh r..smp korang kata ada ada aweks lak minat kt aku..hampeh.huhuhu
tu yg menyingle lg tuh (jgn cikgu BM aku nmpk ayt aku dh la)

aziah said...

betul la ros apa kata ida tu...ko publish je, takde hal punya la...
hehehe...

little miss kechik said...

was blog hopping & came across this Penyiaran 49 blog entry.. which reminded me of my uni years too.. cos we were in Penyiaran 45.. teehee..!

AiKHaL KHaiRa said...

maybe u can oso share ur experience in penyiaran...he3

Ied @ May said...

penyiaran dlm kenangan....